Handboll var det här

Säsongen har börjat smyga igång. Och vem är självklart med, trots att hon sa att hon inte skulle... Jag kör så mycket jag vill, orkar och kan helt enkelt. Känns skönt för vi är många i laget i år, än så länge, vilket gör att det inte blir någon press att följa med.


Nya skor fick det bli också. Kan se om dom hjälper mig att bli snabbare, haha...

Idag började jag jobba kl 6... Träning sent ikväll och kom hem 22.30. Imorn kör vi heldag med gympa direkt efter dagis, först för Max och sen Molly. Ska alltså cykla hem från stan för att hämta ta barn och sen in till gymnasten igen, för att såklart ta mig hem efter sen... Blir väl 1,5 mol på cykel imorn iallafall...



Lata dagar i Italien längtar man ju tillbaka till....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: