Semestermood it is

Ja vilket lunk vi är inne i! Så härligt!
Mycket beachhäng och härliga grillkvällar med familj eller vänner. 


Vet inte om jag hade klarat att bo i inlandet? Tacka vet jag havet och inga sjöar;-))

Funderar på en liten Tysklandsresa i nästa vecka. Men det återstår att se. Vi har inte haft några speciella planer men vi har haft fullt upp ändå! På lördag blir det Barnens gård i Karlskrona så det hoppas vi blir bra. Nästa vecka är det lite födelsedagskalas och sen börjar Micke jobba. Jag blir själv med barnen en vecka innan det är inskolningsdags den 11:e. My God vad sommaren går fort!
Men som tur är har vi förlängt sommaren lite och bokat in en Göteborgshelg 29/8 med 2 stugnätter. Liseberg är höjdpunkten såklart!

Mina fina häromdagen ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: