Påsk.. Eller jul?

Snön har fallit idag. Kan det här bara ta slut nu?? Vi vill ha vår!!!
Vill slippa vinterjacka och vinterskor - in med vårkläder!!
Bara att hålla ut men känns som det borde vara dags att den kommer snart..
 
Idag har vi bowlat med lilla familjen. Även mamma, pappa, min bror + flickvän, syster + pojkvän. Jag var inte så bra. Eller jo det var jag fan. Fick ner typ 8 eller 9 käglor varje gång, en liten j*vla rackare som aldrig ville trilla!! Galen! Molly tyckte det skulle bli jättespännande men väl där kom hennes mesiga lilla sida fram och hon vägrade putta ner klotet från en sån där ställning. Hon höll ställningarna vid sidan om istället och hejade som en galning på oss!
 
 
Igår var det påskmaskerad på dagis. Påskkärringen var tanken men sen hade dom pratat ihop sig på dagis och då var det Pippi som gällde!
 
 
Och lilla Max bara äter och sover. Typ. Han är helt fantastisk. Knölar och gnyr mest om han inte är tillfreds med någonting. På natten när han vaknar för att äta - med ca 3-4h mellanrum - så ligger han mest och knölar och grymtar i sängen och letar efter mat med munnen. Inget skrik eller gråt och det är såå skönt. Sen somnar han om när jag matar och då är det ner i sängen igen.
 
 
Underbara lilla varelse.
 
              
 
 
 
Min fina, fina familj <3
 
 
 
Nu snart dags för sängen. Påskhelgen är fullsmockad med aktiviteter och besök så bäst att vila upp sig, kommer inte hinnas med på dagarna. Kommer i säng alldeles för sent om kvällarna. Får ända vara tacksam som sagt att Max sover/äter som han gör och somnar om osv. Men man får ju ändå ingen bra sömn. Igår somnade jag väl vid 12, Max vaknade 2 för mat, somnade om strax innan 3 efter mat, rap och blöjbyte, sen vaknade han igen typ 5 och ville ha mat.. Jag hann väl sova typ 30 min efter han somnat innan Molly vaknade 06.15. Ja, ni fattar. Lite slumrar vi väl till i sängen innan vi går upp ordentligt, men ingen toppsömn direkt...
 
 
Imorn vankas dejt på fm. På em är det påskmiddag med Johansson-sidan, på söndag ska vi till ett par vänners sommarstuga på Drag, måndag kommer farmor och farfar och hälsar på, och ett par vänner kommer på besök på em. Fullt upp med andra ord. Sen börjar Micke jobba på tisdag. In i verkligheten och vardagen. Intressant :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: