Freeeedag

Fredagslugnet har infunnit sig.. Tittar let's dance och slappar i soffan. Barnet sover - äntligen efter skrikfest på ungefär 40 min. Hon skrek efter mamma, och jag satt i soffan och Micke la henne.. Hon är mammig men Micke sa tidigt till henne att jag inte skulle komma in utan vi hade sagt godnatt. Hade jag då gjort det hade ju allt skitit sig och hon fått precis som hon velat bara pga massa skrik. Men det var inte lätt att sitta i soffan kan jag tala om...


Imorn åker Micke till Trollhättan för att spela andra kvalmatchen. Underläge 25-23 så imorn måste de vinna med mer än två mål eller med två men isf göra minst 26 mål... Vid vinst blir d ny omgång mot Wasaiterna och ytterligare minst 2 matcher.
Vi ska handla och umgås med Anna och Hedvig, får se vad vi hittar på.

Har en konstig känsla i min kropp hela tiden, funderarkänsla.. Det är mkt nu; utflytt och allt som hör till, leta nytt boende, handboll, jobbintervju, börja sälja på jobbet, mollys mage...

Tänkte börja packa lite i helgen. Men vet liksom inte vart vi ska börja... Ställa undan/slänga/ta med??

Nu ska jag skriva mat- och shoppinglista!!


Tuffingen i nya jackan!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: