Heeem

Med huvudvärk och täppt näsa beger jag mig nu mot dagis för att hämta världens bästa unge!!!!

Stackarn är också snorig, så hoppas hon har sovit bra och är pigg. Inatt var hon inte så glad... JÄTTEledsen och ingenting var bra. Tills jag äntligen sjöng rätt låt enligt henne, Bä bä vita lamm (rock-versionen!). Då blev hon tokglad, skrattade som en galning och när låten var slut tog hon ut nappen, sträckte upp händerna i luften och skrek Yeah Yeah Yeah! Hahaha... som vi skrattade.

Hejjååååå.



Kommentarer
Postat av: Alexandra och Leia

Hej! På simlektionerna har hon sällan puffar. Endast vid vissa övningar, tex balansövningar. Annars hjälper M henne hela tiden när hon inte får simma själv. Man är ju hela tiden i närheten ;) lämnar ju inte dom i poolen haha. Kram

2012-02-01 @ 11:12:10
Postat av: Jannie

Så jädra snygga båda två!Grymme bild!



Men hallå eller??skojar du??Är världen så jäkla liten?Så jädra roligt!Måste kolla upp detta närmare,men jag utgår nästan ifrån att det är min syster Josse´s pojkvän Jonas kanske.Han har spelat handboll.Lirar bara på korpnivå nu...

Vet inte varför jag tänkte just på handbollen...ha ha ha Massa kramar going

2012-02-01 @ 20:08:51
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: