Mycket som hänt!

Vi har fått vår lägenhet såld, ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så j*vla underbart. En långdragen historia och nu tillslut en seg budgivning med en kille som la 4 bud innan vi godkände budet=) Han la 200 000 under första gången men blev tillslut bara 40 000 under utgångspris. Helt ok och skönt att få detta ur världen. På fredag ska papper skrivas och det verkar som vi ska släppa den till 1 maj. Snabba bud alltså. Och så fick vi helt plötsligt ett nytt problem - vart ska vi bo?

Självklart vill vi hitta något så fort som möjligt, men om det inte löser sig har vi en krisplan. Både Mickes mamma och pappa har hus (de är skilda) ganska nära där vi bor idag så plats har vi. Men helst av allt hoppar vi det. Dels för att det är jobbigt att flytta in hos någon annan, för att behöva flytta alla saker en extra gång och såklart för att man vill ha sitt eget så fort som möjligt. Så vi hoppas att vi hittar något.



I söndags köpte vi ny säng till Molly. Och som hon tycker om den! Sååå skönt! Hon har somnat där varje kväll utan problem när vi legat bredvid och läst saga. Men hon har varit sjuk sen i söndags så hon har vaknat på kvällen igen innan vi lagt oss, och då har hon fått komma upp till oss för hon inte varit alls pigg. Men inatt sov hon non-stop till kl 5 då hon satte sig upp, ropade mamma? och sen klättrade ur sin säng och kom upp till oss och somnade om. Perfekt! Hon tycker alltså inte det är så farligt att sova där själv.. Nu hoppas vi att vi snart som sagt har nytt boende och vi även kan introducera henne i eget rum=) Spännande det här..

Det blev denna:




Om matchen i lördags då. Glömma och gå vidare. Förlust 26-23. Vi började bra och hade ledning 8-7 innan vi tappade och dom höll i taktpinnen resten av matchen. Men det var rättvist. Med tanke på våra 2-3 handbollspass och deras 4 handbollspass + 2 styrkepass i veckan är det inte mer än rättvist att dem kniper kvalplatsen till allsvenskan=) Och träningsskillnaden kändes kan jag lova...man fick lagom med stryk när man försökte gå förbi deras försvar. Men det är så det ska vara! Sen att dom punktade mig efter 20 min i första halvlek och matchen ut är en annan sak.. Så jävla tråkigt det är att inte få vara med!!!! Jag är inte på nåt sätt överlägsen och dunkar in massa mål, men jag styr spelet och bestämmer vad vi ska göra och det vill dom förstöra, antar jag. Tråkigt är det iaf.


Idag är det fullt upp. Direkt efter jobbet ska jag ha handbollsskola med små förstaklassare innan vår träning. Alltså är jag inte hemma förrän 21 ikväll och får inte träffa min prinsessa på hela dagen. Det tar vi igen imorgon!


Nu ska jag nog jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Ååååå vad roligt!!!stort grattis!

o då menar jag till försäljningen.

Inte förlusten...



Sängen var superfin!Bra köp!KRAMAR

2012-03-04 @ 13:01:21
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: