Längtan!!

Vi har varit i vår blivande lägenhet idag för att bestämma lite kring garderober och så.. HELT underbart! Den är mycket större och bättre än vi tänkte från början. Åhh detta kommer bli såå bra! Längtar till september bara...
Vi har en uteplats på 30-35 kvm typ..med em-/kvällssol! Jag ska frossa i inredningstidningar!

Ska snart ta tag i sista svängen med packande.. Jag är så jäkla slö vid den här tiden och kommer igång typ vid nio-tio:-) så snart... insåg idag också att jag MÅSTE träna lite.. Bara ut och gå ibland och röra på mig...

Tjolahopp.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå vad härligt och vad kul med nytt och få inreda som man vill. JAg rekommendera att små kolla i Leva och bo som kommer lördagr med Expressen. DE kan ha rätt kul tips där :o) Förstår att du längtar :o)



Hoppas allt är bra med dig :o)



Kraaaam

2012-04-25 @ 08:18:33
URL: http://www.jennyjesper.blogspot.com
Postat av: jannie

Men va jobbigt det låter med den där uteplatsen...

ha ha ha UNDERBART ju!

tro tusan att du längtar!

Måste du träna?Eller hur...du är ju min tränings guru! ; )

KRAM på dig

2012-04-25 @ 14:43:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: