Mörkt...

Jisses vad mörkt det var imorse, men det är mysigt tycker jag=)

Blev inget städande igår.. istället skippade vi båda våra träningar för att få vara med varandra i lugn och ro. Det behövdes. Åkte till coop först allihop och handlade lite mat, sen bara hem och tog det lugnt. Jag sov en stund i soffan sen kollade vi på tv. I helgen var det fullt ös och likadant i måndagskväll, ikväll har jag träning och Micke har imorn, fredag båda två.. Så det var som sagt välbehövligt med en kväll off igår.

Och Molly sov hela natten i sin säng och vaknade strax innan halv sju. Har varit lite si och så med det den senaste tiden, vaknat vid 2-3 kanske och så har vi tagit över henne till vår säng. Men det var härligt att det blev en hel natt.


Idag blir det mat, tvätt, städ och träning. Om vi hinner...

I helgen har vi härliga dejter inplanerade, ska bli mys <3 På måndag är jag och lillskruttan lediga då det är stängt på dagis. Det ska bli skönt. Vill hitta på något men samtidigt bara ta det lugnt... Vi får se vad vi hittar på.





Kommentarer
Postat av: Jannie

Världens sötaste Molly!Älskar bilden!



tack snälla du för tipset ang misters små anfall!

Låter jättevettigt!

Mindre kul att han flinar åt mig bara när jag försöker förklara VARFÖR man inte ska bitas...ha ha ha shiiiitonge! ; )

Äntligen fredag säg!hoppas ni får världens bästa helg!stor kram på er

2011-10-28 @ 07:39:19
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

så söt!

2011-11-06 @ 20:31:19
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: