Måndag!

Ja, snön kom alltså till Kalmar också... - med råge! Vår match till Helsingborg blev inställd igår för all snö, och tur var väl det. Speciellt när Molly skulle med i bussen..

Annars gjorde vi inte så mycket i helgen. I lördags var vi på julmarknaden på slottet, storhandling på Maxi och sen bara mys hemma. Igår tog vi en fika på stan sen spelade Micke match på em.

Idag gör vi ingenting än så länge. Ska tvätta men har inte kommit så långt än.. Fixa lite julpynt också som jag inte gjorde igår. Men Molly och jag har än så länge alltså inte gjort så mycket.

Imorn är det läkarbesök och 6-månaderskontroll på BVC!!


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Tack så mycket!! Jätte fin blogg du med!

Ja vet inte, så svårt. Men Emilia får bara lite välling fort för hon håller på att lära sig eftersom jag helammat fram till nu! Förutom middag och gröt på kvällen!

Men det blir väl 3 gånger om dagen sen när hon dricker mer!

Jag har hittat någon päronbanan joggi från Nestle och Hipp har också något liknanade, mättar bra och perfekt som mellis, men eftersom min dotter är van vid amning så ger jag henne lite välling som mättar mer:)

Kramkram

2010-12-02 @ 23:09:38
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: